Avanture gamerja Alexa 1. del
AVANTURE GAMERJA ALEXA
1. Poglavje
Vse se je začelo z normalno videoigrico. Ta igrica je bila zelo realistnična, da skoraj ni opazil razlike med realnim svetom. Pričelo se je na dogodivščini, kjer je začel prvo igro. Igrica je bila narejena kot simulator preživetja. Ko je Alex igral to igrico ni več prišel iz nje. Edina možnost, da pobegne iz igrice je, da premaga gromozanskega, zlobnega trola, ki je hotel prevzeti svet, ampak za zdaj ni moral nič, ker je bil na majhnem otoku, z le nekaj drevesi. Ta drevesa so bila posušena, zato jih ni mogel še enkrat posaditi. Najboljša izbira je bila, da bi naredil splav in pobegnil z otoka in to je tudi storil. Ko je prišel do večjega otoka s tudi nekaj živalmi, je opazil še jamo. Prišel je v jamo in opazil nekaj prenetljivega, tam so bili živeči zombiji in okostnjaki, vendar ga niso hoteli napasti. Z njimi se je spoprijateljil in jih vprašal, kako premagati orjaškega trola. Rekli so, da bo to težko, saj bi prej moral najti ključ, ki odklepa ogromna vrata v velikansko dvorano, kjer je prebival trol. Ampak so rekli: ˝najprej moramo najti prijatelje, ki so zakopani pod tlemi, ker vedo, kje je zemljevid do delov ključa˝. Takoj so se lotili dela. Poskušali so z lesenim krampom, a se jim ni posrečilo. Na srečo je imel naš Alex kramp, s kateri jim je vendarle uspelo. Ko so naposled prišli do njih, so jim predali lokacijo, kjer se skriva zemljevid, zakopan v pesku. Dolgo so hodili po otoku in končno našli točko, kjer je bil zakopan zemljevid. Ko so ga izkopali, so videli, da je pred njimi nova avantura.
LP, YT gang in Doglover
Odgovori:
Zanimivo...
In zlo hudo!
Moj odgovor:

Svetovalnica
PROSIM POMAGAJ 2
Prosim odpišite ker nujno rabm pomoc kr me res skrbi zanjo.:heart:
Obvestila
DODATNE UGODNOSTI ZA NAROČNIKE
Naročniki revije Pil, pozor!
Na Pilovi spletni strani imate naročniki revije posebne ugodnosti. V klepetalnici lahko z drugimi naročniki klepetate v ločeni sobi klepetalnice, ustvarjate teste v Galaksiji testov ter na vseh forumih objavljate fotografije in risbe.
Vse, kar potrebujete za aktivacijo ugodnosti, je naročniška številka.
Naročniško številko dobiš na e-poštni naslov, ki si ga vpisal/a na naročilnico. Dostop do dodatnih vsebin za naročnike lahko aktiviraš tudi tako, da vpišeš ime in priimek plačnika naročnine (to je najverjetneje eden od staršev oz. skrbnikov). Če številke nikakor ne najdeš, piši na revije@mladinska-knjiga.si in ti bomo pomagali.
Kam vneseš naročniško številko? Klikni desno zgoraj na svoj vzdevek in izberi “Dostop za naročnike” ali pojdi direktno na povezavo https://www.pil.si/mojprofil/aktivacija.